الأحد، 21 أكتوبر 2012

بطوط

انا بطوط انا بطوط ..........
حلمي صغير وفي حدود ......
العب كورة وكمان اشوط واجيب جون بالمظبوط .......
انا بطوط  .......انا بطوط .......انا بطوط ......
صوتي عالي وكمان مربوط .........
زي خيوط العنكبوت ..........
وانا بطوط .........انا بطوط .......انا بطوط ........
وقت الشدة امسك نبوت ..........
اقتل خوفي وابقي نمرود ..........
وامسك عودي واغني وافوت ...........
وانط الحبل وازرع ورود ..........
وانا بطوط ........انا بطوط .........انا بطوط ........
شايف الطيبة في الناس بتموت .........
والكدب معشش بسكوت ..............
وانا بطوط .........انا بطوط ........انا بطوط ........
عايز روح الحب يعود ........
والضحكة حبة عنقود .........
موجودة علي شجرة توت ............
وانا بطوط ........انا بطوط .........انا بطوط .......
عايش علي فتفوتة ............
وحكايتي صغنتوتة ..........
ومش بطوط هلفوت ...........
وانا بطوط ..........انا بطوط ........انا بطوط ........

هناك تعليقان (2):

  1. جميله اوى شطوره هبه

    ردحذف
  2. انتي الاجمل يارنوش ............بطوط قصة جميلة اووووووووووووي

    ردحذف